Yasak 1.Bölüm izle

Yasak 1.Bölüm izle

Yasak 1. Bölüm bütün fragmanları 1-2 izle. Yasak 1. Bölüm bütün fragmanları 1-2 seyret. Yasak 1. Bölüm bütün fragmanları 1-2 izle Atv dizi izle… Yasak 1. Bölüm bütün fragmanları 1-2 izle, Yasak yeni bölüm fragmanı izle, fenomen dizi Yasak yeni bölümü ile Atv dizi izle…

Fikret Kuşkan, Deniz Çakır, Burak Yamantürk ve Ezgi Eyüboğlu'nun başrollerini paylaştığı dönem dizisi “Yasak”, ekran yolculuğuna bu akşam başlayacak. Osmanlı'nın son yıllarında bir konakta geçen, farklı hayat ve sınıfların birbirine karıştığı, aşkın ihtiras, hırs ve hayallerle yeniden anlamlandığı dizinin ilk bölümünün özeti şöyle: Nazım Bey (Fikret Kuşkan), İstanbul'un önde gelen tüccarlarından biridir. Karısının ölümünden yıllar sonra, kendi zengin çevresinin dışından bir kadına, kendisinden hayli genç ve güzel Calibe'ye (Deniz Çakır) âşık olur, onunla evlenmeye karar verir. Konağın evlilik çağındaki güzel kızı Asude (Ezgi Eyüboğlu), düğüne dair her şeyin kusursuz olması için çabalar

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

O Hayat Benim 12.Bölüm

O Hayat Benim 12.Bölüm izle11 Mayıs O Hayat Benim 12.Bölüm izle. Nisan O Hayat Benim 12.Bölüm full izle. 11 Mayıs O Hayat Benim 12.Bölüm seyret. O Hayat Benim son bölüm izle tıkla dizi izle… 11 Mayıs O Hayat Benim 12.Bölüm izle, O Hayat... Continue →