O Hayat Benim 10.Bölüm

O Hayat Benim 10.Bölüm izle

27 nisan O Hayat Benim 10.bölüm fragmanı Fox tv ekranlarında henüz çıkmadı. Fox tv ekranlarının sevilen dizisi olan O hayat benim dizisi henüz yeni başlamasına rağmen çok sevilen bir dizi oldu.

O hayat benim dizisi son bölüm ‘ de Efsun DNA testinden kaçmanın yollarını arasada bir türlü amacına ulaşamamıştır. Ateş'i bir türlü durduramayacağını anlayınca mecburen örneği vermek zorunda kalmıştır. Bu DNA örneği verdikten sonra efsun'un hayatı baya bir değişecek.

O hayat benim 10.bölüm 27 nisan 2014 günü fox tv ekranlarında saat 19:30 'da başlayacaktır.

O Hayat benim son bölüm izlemek için aşağıdaki bağlantı adresini kullanabilirsiniz. Fox tv kanalı O hayat benim eski bölümleride yayınlamaktadır.

Ateş intikam peşinden koşarken Bahar'ı ne kadar yaraladığını fark etmez. Gözü annesinin babasının katilinden başka bir şey görmez. Efsun Ateş'in dövmeli adamla ilgisi olduğunu çözer. Her fırsatta takip edildiğini söyler, Ateş'i yanına çağırır. Efsun sonunda istediğini başarmış iki sevgilinin arasına kara kedi gibi girmiştir. Hatice işten atılma raddesine gelince müştemilattakilere iyice bilenir. Olanları öğrenmeye foyalarını ortaya çıkarmaya kararlıdır. Belediyenin gecekonduları istimlak edeceği haberi müştemilata bomba gibi düşer. Nuran da İlyas da iyice köşeye sıkışmıştır artık.

o hayat benim son bölüm izle

Fox Tv Canlı izle, Türkiyenin Dizi kanalı Fox'da O Hayat Benim fragmanı izle, O Hayat Benim son bölüm izle. O Hayat Benim son bölümde neler yaşanacak? Sevilen dizi O Hayat Benim 10. Bölüm özetinde

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Sevdaluk 18.Bölüm izle

Sevdaluk 18.Bölüm izleSevdaluk 18. bölüm fragmanı izle. Show Tv'de Sevdaluk fırtınası esiyor. Sevdaluk 18. blöümde Adalet, Ali İhsan'ın evlenme teklifini kabul edecek mi? Sevdaluk 18. bölüm fragmanı izle ve son bölüm özeti haberimizde.... Continue →