Kraliçe izle

Kraliçe izle

Yapımı :

2014 - Hindistan

Tür : Dram , Komedi

Süre: 146 Dak.

Yönetmen : Vikas Bahl

Oyuncular : Kangana Ranaut , Lisa Haydon , Rajkummar Rao , Mish Boyko

Senaryo : Vikas Bahl

Yapımcı : Anurag Kashyap

Hint Filmleri izle

Krissh 3 filminden gözüme kestirdiğim Kangana Ranaut’ un başrolde nasıl işler ortaya koyduğunu görmek için izledim, tek kelimeyle mükemmeldi. Rani’ nin(Kangana Ranaut) kafa dağıtmak için yaptığı yolculukta hiç hesap etmediği kişilerle tanışır, bu kişiler kendi kimliğine bile aykırı tiplerdir. Zamanla pozitif ilişkiler-arkadaşlıklar kurarak hayata farklı pencereden bakmayı öğrenir. Beklentinizi fazlasıyla karşılayacak olan bu filmi kaçırmayın derim. Yazar Markus Zuzak’ ın kitabındaki söz tam da bu filme uygun gibi geldi: “Neden ben?” diye sordum tanrıya. Bir şey söylemedi. Güldüm ve yıldızları izledim. Yaşamak güzeldi… 10/7.8

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Arka Sokaklar 329.Bölüm

Arka Sokaklar 329.Bölüm izleMustafa babasına yemek götürmek üzere evden çıkar ve bir daha dönmez. Annesi babasının yanında, babası annesinin yanında olduğunu sandığı için, Cengiz akşam eve gelene kadar Mustafa'nın ortadan yok olduğu... Continue →